Likwidacja szkód

blacharstwosamochodowe

Zgłaszanie szkód komunikacyjnych z polisy AC/OC

Szanowni Państwo, w razie konieczności zgłoszenia szkody pracownicy Biura Obsługi Klienta Serwisu Blacharsko- Lakierniczego Auto Krak są do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu:

tel. 12 636 44 85

tel. kom. +48 662 028 559

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Poniżej znajdą Państwo skróconą instrukcję jak postępować w przypadku wystąpienia szkody, przydatne pliki do pobrania.


1. Zgłoszenie szkody:

  1. Szkodę powstałą z naszej winy lub gdy sprawca jest nieznany (np. uszkodzenie zaparkowanego pojazdu) zgłaszamy z własnej polisy AC
  2. Szkodę powstałą z winy drugiej osoby zgłaszamy z polisy OC (sprawcy) w T.U. sprawcy. W takim przypadku wymagana jest notatka policyjna lub oświadczenie sprawcy.

2. Oględziny pojazdu:

Po zgłoszeniu szkody komunikacyjnej termin i miejsce oględzin uszkodzonego pojazdu ustala T.U. z poszkodowanym. Oględziny mogą odbyć się w miejscu wskazanym przez posiadacza pojazdu. Do czasu oględzin nie należy dokonywać jakichkolwiek zmian w uszkodzonym pojeździe oraz nie podejmować naprawy. Oględzin pojazdu dokonuje rzeczoznawca T.U. lub niezależny rzeczoznawca działający na zlecenie T.U. Oględziny dokumentowane są zdjęciami i "Kalkulacją Naprawy" lub "Oceną Techniczną", których jeden egzemplarz otrzymuje posiadacz pojazdu lub osoba przez niego upoważniona.


3. Naprawa pojazdu:

Naprawa pojazdu wykonywana jest na podstawie otrzymanej po oględzinach Kalkulacji Naprawy lub Oceny Technicznej, która jest dokumentem określającym zakres prac w uszkodzonym pojeździe.


4. Do pobrania:

doc Oświadczenie o zdarzeniu drogowym (pdf)

doc Pełnomocnictwo + Umowa (pdf)


5. Towarzystwo ubezpieczeniowe:

Współpracujemy z wszystkim towarzystwami ubezpieczeniowymi na polskim rynku.