Likwidacja szkód
Zgłaszanie szkód komunikacyjnych z polisy AC/OC
Szanowni Państwo, w razie konieczności zgłoszenia szkody pracownicy Biura Obsługi Klienta Serwisu Blacharsko- Lakierniczego Auto Krak są do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu:
tel. 12 636 44 85
tel. kom. +48 662 028 559
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Poniżej znajdą Państwo skróconą instrukcję jak postępować w przypadku wystąpienia szkody, przydatne pliki do pobrania.
1. Zgłoszenie szkody:
- Szkodę powstałą z naszej winy lub gdy sprawca jest nieznany (np. uszkodzenie zaparkowanego pojazdu) zgłaszamy z własnej polisy AC
- Szkodę powstałą z winy drugiej osoby zgłaszamy z polisy OC (sprawcy) w T.U. sprawcy. W takim przypadku wymagana jest notatka policyjna lub oświadczenie sprawcy.
2. Oględziny pojazdu:
Po zgłoszeniu szkody komunikacyjnej termin i miejsce oględzin uszkodzonego pojazdu ustala T.U. z poszkodowanym. Oględziny mogą odbyć się w miejscu wskazanym przez posiadacza pojazdu. Do czasu oględzin nie należy dokonywać jakichkolwiek zmian w uszkodzonym pojeździe oraz nie podejmować naprawy. Oględzin pojazdu dokonuje rzeczoznawca T.U. lub niezależny rzeczoznawca działający na zlecenie T.U. Oględziny dokumentowane są zdjęciami i "Kalkulacją Naprawy" lub "Oceną Techniczną", których jeden egzemplarz otrzymuje posiadacz pojazdu lub osoba przez niego upoważniona.
3. Naprawa pojazdu:
Naprawa pojazdu wykonywana jest na podstawie otrzymanej po oględzinach Kalkulacji Naprawy lub Oceny Technicznej, która jest dokumentem określającym zakres prac w uszkodzonym pojeździe.
4. Do pobrania:
Oświadczenie o zdarzeniu drogowym (pdf)
5. Towarzystwo ubezpieczeniowe:
Współpracujemy z wszystkim towarzystwami ubezpieczeniowymi na polskim rynku.